کافی نت دانشجو

کافی نت دانشجو

ارائه خدمات اینترنتی و کامپیوتری
کافی نت دانشجو

کافی نت دانشجو

ارائه خدمات اینترنتی و کامپیوتری

ثبت پروپوزال و پایان نامه در ایران داک

ثبت اطلاعات پیشنهاده (پروپوزال): در نظر داشته باشید ثبت موضوع و دریافت کدرهگیری پیشنهاده پایان نامه (پروپوزال) به منزله عدم تکرار موضوع نمی باشد و باید استعلام های عدم تکرار موضوع قبلا به صورت مکتوب از پژوهشگاه دریافت شده باشد.ضمنا این پایگاه مربوط به ثبت پایان نامه و پیشنهاده های تایید شده در دانشگاهها می باشد و دانشجو پس از تایید موضوع پیشنهاده در دانشگاه ، در پایگاه موضوع خود را ثبت و کد رهگیری دریافت میکند.

  
 
ثبت اطلاعات پایان‌نامه: دانشجوی محترم در صورت عدم ارسال فایل کامل پایان‌نامه خود با دو فرمت word و pdf ،کدرهگیری شما در دانشگاه تایید نخواهد شد . لطفا یک نسخه کامل از این فایلها را در سایت بارگذاری فرمایید. ایان نامه های در سایت پژوهشگاه اطلاع رسانی می گردد که به تایید دانشگاه مورد نظر رسیده باشد و اصل پایان‌نامه توسط دانشگاه تحویل پژوهشگاه گردیده باشد. همچنین اطلاعات ثبت شده به هیچ وجه قابل ویرایش نمی باشد و تنها کارشناس دانشگاه تا قبل از تایید می‌تواند این اطلاعات را ویرایش کند.
برای ثبت در ایران داک، مشخصات شناسنامه ای، مشخصات تحصیلی،مشخصات استاد راهنما و فایل ورد پروپوزال ویا پایان نامه مورد نیاز می باشد.

هزینه ثبت در ایران داک 5000 تومان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.